Siste dag på jobb

Utrolig nokk så er det siste dagen på jobb, tiden har flydd av gårde. 

Jeg begynte dagen i Rococo Restaurant klokken 07:00 til 12:00. Det var helt surrealistisk at dette var den siste dagen på jobb. Man har blitt så vant med rutinene sine, så det virker unormalt at det tar en slutt. Og du har blitt så godt kjent med de andre ansatte her. 

Frokosten var veldig rolig til tider, men plutselig så ble det veldig hektisk. Så det var litt gøy med mye å gjøre, for ellers så kan det bli litt kjedelig. Jeg hadde også en del romservice i dag, så det var kjekt.  Når frokosten var ferdig så vasket og ryddet vi salen, og gjorde klart for middag og frokosten til i morgen. Jeg fikk ansvaret med å dekke på alle bordene og vaske alle speil/vinduer. Før jeg gikk så sa jeg hadde til alle sammen og ønsket de lykke til videre. De sa at jeg var hjertelig velkommen igjen og at de ville savne meg.

Jeg hadde lunsj/pause fra klokken 12:00-13:00. 

Fra klokken 13:00 til 15:00 så skulle jeg være i Terrace loungeJeg skulle være «verten», altså at jeg skal stå med døren og vise gjestene til bordene deres. Samtidig som å ha kontroll på det andre som kommer inn, dette kan for eksempel være afternoon tea bestillinger. Det var veldig rolig i dag, så det føltes ut som tiden gikk veldig sakte. Men dagen kom til en slutt, jeg sa farvel og ønsket dem lykke til videre. 

Da var Dublin eventyret slutt, og nå er det bare reisen hjem som venter oss. Dette kan bli interessant😊 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Ekstra innlegg fra dagen!

En shoppingdag i Dublin

første dag på jobb