en ny dag på jobb

22/02-2020
Eg og Stine startet med å kutte opp tomater og sitroner til bare/terrassen. Etter vi kuttet dem opp, lagde eg fløtegratinerte poteter. Når eg hadde satt inn fløtegratinerte potetene vasket eg og Stine litt av kjøkkenet, også gikk vi for å spise lunsj.

Etter lunsjen ble eg satt på kjøkkenet til baren/terrassen. Der var det nye utfordringer og det syntes eg var gøyt. Eg likte også at tempoet var høyt, men det kommer jo selvfølgelig an på kor mange gjester det er. Eg trives fortsatt veldig her, og gleder meg til hver dag som eg skal jobbe her. Dette kjøkkenet stenger klokken 2100 så det passet veldig bra iforhold til når eg slutter.   

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Ekstra innlegg fra dagen!

En shoppingdag i Dublin

første dag på jobb